۱۱

آبان

۱۳۹۹

یک مسیر تازه همراه با ضمانت شغلی

با توجه به ظهور و گسترش فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، شکل‌گیری شبکه‌های مجازی و ورود شرکت‌ها به این فضا به منظور معرفی خدمات و محصولات خود و فروش آن، تولید و مدیریت محتوا بخشی جدا نشدنی از شرکت‌ها شده است. تولید محتوای خوب به یک شرکت کمک می‌کند تا برای بازدیدکنندگان سایت خود اعتمادسازی کند، به صورت هدفمند و با هزینه‌ی کم بازاریابی نماید و به برندسازی شرکت خود کمک کند. شرکت‌ها می‌توانند با کمک تولید محتوا، قدرت اثرگذاری خود را افزایش داده و با توجه به بازخوردهای گرفته شده از مخاطبان خود، بازار هدف خود را بشناسند و برای آینده‌ی شرکت پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.

در هر سایت انواع متفاوتی از محتوا می‌تواند قرار بگیرد. انواع محتوا به صورت زیر می‌باشد:

  1. محتوای متنی
  2. محتوای تصویری ویدیویی
  3. محتوای صوتی
  4. محتوای تصویری عکس

هر نوع از مدل‌های محتوای ذکر شده، آداب و نکات منحصر به فرد خود را دارند که یک کارشناس تولید محتوا به آگاهی از این نکات نیازمند می‌باشد و متاسفانه محتوای مناسب و استانداردی با هدف آموزش یک کارشناس تولید محتوا، موجود نمی‌باشد و این در حالی است که  به صورت ماهانه حداقل ۲۰۰ موقعیت شغلی در سایت‌های کاریابی در این حوزه ارائه می‌گردد و در فرصت‌های ارائه شده، اکثر شرکت‌ها به دنبال افرادی دقیق و علاقه‌مند بوده که آشنایی مقدماتی با اصول اولیه تولید و مدیریت محتوا را داشته باشند و تمایل به یادگیری در آن‌ها قابل توجه باشد.

با توجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط تیم شتابدهنده تلنت بانا، اولین دوره‌ی کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا در شهریور و مهر ماه سال ۱۳۹۹ در طی ۵ هفته با حضور ۲۴ نفر شرکت‌کننده برگزار گردید. با توجه به استقبال گسترده از اولین کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا، دومین کمپ تولید محتوا با هدف تربیت کارشناسان تولید محتوای آینده در آذر، دی و بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

محتوای آموزشی تدارک دیده شده

با توجه به تجربه‌های اولین کمپ تولید محتوا برگزار شده در تابستان گذشته، دومین کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا به صورت مجموع ۴۵ ساعت آموزشی و ۱۳ ساعت حل تمرین و پروژه واقعی برنامه‌ریزی شده است.

جزئیات دومین کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا به شرح زیر است:

  1. تولید محتوای متنی( ۱۶ ساعت+۴ ساعت حل تمرین)
  • مبانی و آموزش تولید محتوای متنی
  • مبانی کپی رایتینگ
  • ویراستاری
  • استراتژی محتوا: یک نمونه کاوی عملی
  1. تولید محتوای تصویری( ۸ ساعت+۲ساعت حل تمرین)
  • آشنایی با فتوشاپ
  • آشنایی با روش های تولید محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی
  1. مدیریت محتوا و دیجیتال مارکتینگ( ۱۲/۵ ساعت+۳ ساعت حل تمرین)
  • مدیریت فعالیت های شبکه های اجتماعی و وب سایت
  • بازاریابی محتوا مبتنی بر سئو
  • شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات آنلاین
  1. مهارت‌های ورود به حوزه کاری( ۸/۵ ساعت+۴ ساعت حل تمرین)
  • چگونه خود را در ۱۰ دقیقه معرفی کنیم ؟
  • چگونه از پس یک مصاحبه شغلی بربیاییم؟
  • رزومه و لینکدین
  • آشنایی با قرار داد های کاری

در برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی بر آن شده است با همکاری مجموعه‌های نظیر تپسل و دانشگاه علامه طباطبایی و با بهره‌گیری از دانش و تجربیات برترین اساتید این حوزه، هر آنچه که برای پیدا کردن یک شغل مناسب در زمینه‌ی تولید محتوا نیاز است را به شما بیاموزیم.

آن‌چه باید بدانیم

دومین کمپ تولید محتوا شتابدهنده‌ی بانا در سه سطح برگزار می‌شود:

۱.صفر تا صد تولید محتوای متنی

در این سطح، افراد با مقدمات تولید محتوای متنی آشنا می‌گردند و با تمرین‌های انجام شده در این مرحله، تجربه‌ای واقعی از تولید محتوا را کسب می‌کنند. این سطح در ۱۶ ساعت آموزشی و ۴ ساعت حل تمرین برنامه‌ریزی شده است.

۲.دوره جامع تولید و مدیریت محتوا

در این سطح، علاوه بر آشنایی با مقدمات تولید محتوای متنی، با مقدمات تولید محتوای تصویری و دیجیتال مارکتینگ نیز آشنا می‌گردید. در این سطح نیز علاوه بر سپری کردن ۳۶/۵ ساعت آموزشی، با ۹ ساعت حل تمرین و پروژه‌ی واقعی، از نزدیک با مراحل تولید و مدیریت محتوا آشنا می‌شوید.

۳.دوره جامع تولید و مدیریت محتوا + ضمانت شغلی

در این سطح، علاوه برآشنایی مقدماتی با اصول تولید محتوای متنی، تولید محتوای تصویری و دیجیتال مارکتینگ با حضور در وبینارهای مهارت نرم، جهت ورود در محیط کاری آماده می‌گردید. این سطح از کمپ تولید محتوای شتابدهنده بانا به همراه ضمانت شغلی می‌باشد. این سطح در ۴۵ ساعت آموزشی و ۱۳ ساعت حل تمرین و پروژه واقعی برنامه‌ریزی شده است.

جهت ثبت‌نام و حضور در این دوره، بر روی کلمه ثبت‌نام کلیک کنید.

درباره یاسمن رسولی

Avatar

۶ دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *