کارگاه آموزشی تحلیل داده برای مدیران محصول

داده‌ها کلید موفقیت کسب‌وکار در دنیای امروز هستند. به‌عنوان مدیر محصول باید دانش استفاده از آن را داشته باشید تا بتوانید محصولات موفقی را تولید کنید.

تاریخ برگزاری:

12، 17 و 24 بهمن

نحوه برگزاری:

جلسه‌های آنلاین تعاملی در پلتفرم اختصاصی بانا

روز و ساعت برگزاری:

پنجشنبه 12:30 الی 14:30 و سه شنبه 18:00 الی 20:00

پیش‌نیاز:

آشنایی اولیه با مفاهیم و اصول کسب‌وکار

مدرسین:

_
وحید مطیعیان

Product Manager at Digikala

سجاد صفری

Product Manager at Divar

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

سرفصل‌های کارگاه:

_

کاربرد تحلیل داده در مدیریت محصول

نمایش کمتر

آموزش اصول پایگاه داده و استفاده از آن

نمایش کمتر

چرا در این کارگاه شرکت کنیم؟

_

6 ساعت آموزش کاربردی

تقویت مهارت حل مساله

گواهی پایان دوره

ارتباط بهتر با تیم‌های فنی

پروژه محور

تصمیم‌گیری مبتنی بر داده

کارگاه تحلیل داده

تا 28 دی‌ماه می‌توانید با ۱۰ درصد تخفیف در این کارگاه شرکت کنید!
تومان ۱,۰۰۰,۰۰۰
  •  

همین حالا پیش ثبت‌نام کنید

درخواست مشاوره

_
 

سوالات متداول

_

این کارگاه برای همه‌ی افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های تحلیل داده مناسب است. اما تمرکز روی حوزه مدیریت محصول است و :

  • افرادی که به تازگی از یک دوره آموزشی مدیریت محصول فارغ‌التحصیل شده‌اند.
  • دستیاران مدیر محصول در شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی
  • مدیران محصول در استارتاپ‌ها
  • کارآفرینان علاقه‌مند به درک فرایندهای مدیریت محصول می‌توانند بیشترین بازدهی را از آموزش‌های این کارگاه داشته باشند. 

بله، برای ثبت‌ نام بیش از 2 نفر، می‌توانید از تخفیف 15 درصدی استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف از فرم بالا درخواست خودتان را ثبت کنید.