یکی از اهداف اصلی بانا این است که شما بتوانید در کنار آموزش‌هایی که می‌بینید، به شغل رویایی خود دست پیدا کنید. برای رسیدن به این هدف در کنار دوره‌های آموزشی خود سعی کردیم رویداد تلنت دی نیز برگزار کنیم. در تلنت دی شرکت‌های نوآور و تلنت‌ها گرد هم می‌آیند و می‌توانند با یکدیگر تعامل مستقیم و بدون واسطه داشته باشند. در این روز تلنت‌ها با رزومه‌ی خود در رویداد حاضر می‌شوند و با شرکت‌هایی که موقعیت شغلی خود را ارائه کرده‌اند مصاحبه می‌کنند.

این تلنت دی برای افرادی که در دوره‌های بانا نظیر مدیریت محصول شرکت کرده‌اند رایگان است.

در تلنت دی بانا چه گذشت؟

۱ و ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ تلنت دی بانا برگزار شد.

در روز اول برای آمادگی تلنت‌ها چند کارگاه آنلاین در نظر گرفته شده بود. کارگاه رزومه‌نویسی و آماده‌سازی لینکدین، آشنایی با قراردادهای کاری و مدل‌سازی مصاحبه‌ی شغلی کارگاه‌های روز اول بودند.

در روز دوم تلنت‌ها و شرکت‌های نوآور در سالن رویداد گرد هم آمدند. رزومه‌ی تلنت‌ها که روز قبل در کارگاه‌های آنلاین اصلاح شده بود، برای شرکت‌ها به نمایش در آمد.

شرکت‌ها نیز موقعیت‌های شغلی خود را ارائه کردند و روند مصاحبه آغاز شد.

هر فردی که در مصاحبه‌ قبول شد، به مصاحبه‌ی دوم در شرکت دعوت شد.

تلنت دی بانا در یک نگاه

در تلنت دی ۹ شرکت نوآور ایران حضور داشتند. اسنپ اکسپرس، کوئرا، ازکی، تریبون، روناش، لایو بوک، آو اینوویشن، لیان و آمپر شرکت‌های حاضر در این رویداد بودند. در مجموع حدود ۱۹ موقعیت شغلی از طرف این شرکت‌ها ارائه شد و ۸۰ مصاحبه‌ی شغلی نیز صورت گرفت. افراد پذیرفته شده در مصاحبه اول، برای مصاحبه دوم به شرکت‌ها دعوت شدند.

ثبت‌نام رویداد تلنت دی 

در سال جدید (1402) رویداد تلنت دی در بهار و تابستان برگزار خواهد شد،‌ جزئیات بیشتر به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .