رویداد AM تا PM بانا ۲۷ و ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد.
در این رویداد تلنتهای بانا و هر کسی که تا به حال یک دورهی آموزشی مدیریت محصول را شرکت کرده بود حضور پیدا کرد.
دنیای مدیریت محصول پر از چالشها و تجربههای جدیدی است که یک مدیر محصول مدام با آنها سروکار دارد. فکر کنید روزانه با تیمهای مختلفی در شرکت باید در ارتباط باشید. شما باید بتوانید تمام چرخهی عمر محصول از ساخت، قیمتگذاری، توسعه، بازریابی و فروش و در آخر پشتیبانی محصول را زیر نظر داشته باشید. برای رسیدن به این مرحله و حرفهای شدن باید تجربههای زیادی را پشت سر بگذارید، با چالشهای واقعی آشنا شوید و فرایندهای رسیدن به حل مسئله را سپری کنید.
اینگونه بود که تصمیم گرفتیم رویدادی برگزار کنیم تا افراد بتوانند بخشی از چالشهای دنیای مدیریت محصول را تجربه کنند.
البته خوب میدانیم که تجربهی همهی چالشهای مدیریت محصول و آماده شدن برای آن امری است محال. اگر مدیریت محصول را به کیکی تشبیه کنیم که از لایههای مختلف تشکیل شده باشد بیراه نیست. رویداد AM تا PM سعی داشت برشی از این کیک بزرگ و چند لایه باشد.
رویداد بانا چگونه برگزار شد؟
رویداد ما در ۲ روز به صورت حضوری برگزار شد
روز اول رویداد
-طرح مسئله: چالشهای واقعی لجستیک چند سازمان بررسی شد.
-تیمسازی: افراد برای انجام تسکها به تیمهای مختلف تقسیم شدند.
-آشنایی با چالش و مسئله
-ترسیم فلوچارت: تیمها برای بخشی از چالش طرح شده فلوچارت ترسیم کردند.
-ارائهی فلوچارت: هر تیم فلوچارت خود را ارائه داد و دلایل آن را بیان کرد.
روز دوم رویداد
-ترسیم وایرفریم: هر تیم برای هر بخش از فلوچارت وایرفریم ترسیم کردند
-ارائهی وایرفریمها: هر تیم وایر فریم خود را برای تیمهای دیگر ارائه داد.
-نوشتن User Story: در پایان تیمها با نوشتن یوزر استوری و ثبت اطلاعات در جیرا آشنا شدند.
برای حضور در رویدادهای بانا، شبکههای اجتماعی ما را دنبال کنید.
بدون دیدگاه