دوره‌ی آموزشی – تجربی کارشناس شبکه‌های اجتماعی

16 آبان, 1400

امروزه با پیشرفت حوزه ارتباطات، هر سازمان یا شرکت برای ایجاد رابطه بین خود و مشتریان خود به یک شبکه اجتماعی وابسته است.

اینکه یک شبکه اجتماعی به خوبی بتواند رابطه بین مخاطب یا مشتری با یک سازمان را ایفا کند نیازمند حضور یک فرد متخصص در این زمینه است که بتواند به درستی این رابطه را ایجاد و آن را مدیریت کند.

یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی با بکارگیری مهارت‌های خاصی این وظایف را به عهده می‌گیرد و با جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی و ایجاد یک استراتژی، محتوای مخصوص آن مخاطب را ایجاد و آن را مدیریت می‌کند.

ما در بانا سعی داریم بسترهای لازم برای دریافت دانش و مهارت‌های یک کارشناس شبکه‌های اجتماعی را برای دوستداران این حوزه فراهم کنیم. همچنین لازم به ذکر هست افراد در پایان دوره می‌توانند به‌صورت کارآموز در شرکت‌های همکار مشغول به فعالیت شوند.


ویژگی‌های دوره

در دسترس برای همه

از هر جای ایران به صورت کاملاً آنلاین و بدون‌ پیش‌نیاز در این دوره شرکت کنید.

پشتیبانی شغلی

برترین شرکت‌های IT آماده‌ی فرصت دادن به شما هستند تا مهارت‌ها و استعدادهای خود را بروز دهید.

آموزش و تمرین در کنار هم

با انجام تمرین و پروژه، آموخته‌های خود را به چالش بکشید.

اساتید خبره

افرادی که دقیقاً می‌دانند برای مدیریت محصول به چه نیاز دارید.

آخر هفته مدیریت محصولی

۴و۵شنبه‌ها بعد از یک هفته‌ی کاری یا درسی، با خیالی آسوده در دوره شرکت کنید.

استفاده از تجربیات دیگران

رویدادهای انتقال تجربه با حضور مدیران محصول با سابقه.


شرکت‌های همکار در جذب کارآموز

آچاره
آکادمی ایرانسل
حوزه هنری دیجیتال
‌لاین لند
الوپیک
زومیت
بیمیتو

مدرس دوره


نقشه راه

۱

پیش‌ ثبت‌نام

از طریق تکمیل فرم، علاقه‌مندی خودتون برای حضور در دوره را اعلام کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

۲

مصاحبه

با انجام یک مصاحبه تلفنی و گپ‌وگفتی دوستانه، با همدیگر آشنا شده و پاسخگوی سوالات احتمالی شما نیز هستیم.

۳

اعلام قبولی و ثبت‌نام

نتیجه‌ی مصاحبه به شما اعلام خواهد شد و در صورت پذیرش و ثبت‌نام، در کنار شما خواهیم بود برای شروع یک دوره‌ی خاطره‌انگیز

۴

حضور در دوره

۱۱۵ ساعت آموزش مجازی با حضور برترین اساتید که آماده‌ی انتقال دانش و تجربه‌ی خودشان در مدیریت محصول می‌باشند.


آشنایی با اصول بازاریابی و برندینگ – سهیل اعرابی

آشنایی با اصول بازاریابی و برندینگ – سهیل اعرابی

چگونه کارشناس شبکه‌های اجتماعی خلاقی باشیم؟ – پدرام طهرانی

ارتباط موثر در محیط کاری- امیر افشار کرجی


درخواست مشاوره رایگان

همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.


پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات دوره

دشواری: سختمدیریت محصول

دسته‌بندی‌ها:

برچسب‌ها: