کارگاه«Lآشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی ایران»
مدرس: مونا ناصری

با شکل گیری اکوسیستم کارافرینی کشور، موقعیت‌های شغلی منحصر بفرد و جدیدی برای حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ایجاد شده است اما به دلیل عدم اشنایی این مخاطبان با اجزای مختلف اکوسیستم بسیاری از این فرصت‌ها شناسایی نمی‌شوند و دور از دسترس باقی می‌مانند. این کارگاه به دانشجویان کمک می‌کند تا با شناخت نهادها و بازیگران اصلی این اکوسیستم، قدم به دنیای جدیدی بگذارند که سرشار از تجربه‌ها و فرصت‌های ناب است.

بیشتر ...
کارگاه «ارتباط ارزش‌های شخصی و سازمانی»
مدرس: امیر افشار کرجی

ارزش‌ها مهم‌ترین معیار برای تصمیم‌گیری‌ها و رفع ابهامات ذهنی ما هستند. شناخت ارزش‌های شخصی و ارزش‌های سازمانی که در آن مشغول به کار هستیم و نحوه ارتباط آن‌ها با هم می‌تواند به روند رشد ما در سازمان کمک کند همچنین این شناخت در زمان‌های حساس و مهم زندگی به کمک ما خواهد آمد. با شرکت در این کارگاه درمی‌یابیم بسیاری از تناقضات ذهنی و گاهی نارضایتی ما از سازمانی که در آن کار می‌کنیم به تناقضات ارزش‌های شخصی و سازمانی برمی‌گردد و اینکه چگونه بین ارزش های شخصی و سازمانی ارتباط ایجاد کنیم را تمرین خواهیم کرد.

بیشتر ...
کارگاه «خودآگاهی و اعتماد به نفس»
مدرس: هادی راسخ

این کارگاه که در سرفصل «مهارت‌های فردی» تعریف می‌شود، با هدف شناختن خصوصیات خود و داشتن اعتماد به نفس برای ابراز توانایی‌ها برگزار می‌گردد. در این کارگاه افراد از طریق آشنا شدن با قابلیت‌های خود این اعتماد را کسب می‌کنند تا در موقعیت‌های مختلف خود را ابراز کنند.

در تاریخ 11 مرداد 97 کارگاه «اعتماد به نفس و خودآگاهی» با تدریس جناب آقای هادی راسخ برگزار گردید. در این کارگاه کتاب «شش ستون عزت نفس» معرفی شد و طبق این کتاب شش شرط لازم برای داشتن اعتماد به نفس بیان و تشریح گردید.

بیشتر ...
کارگاه «مدل کسب‌وکار فردی شما»
مدرس: سعید شاوردی

بسیاری از ما تصوری هرچند مبهم، از شغل و زندگی رویایی خود در ذهن داریم؛ اما معمولا دلایلی سراغ داریم که سبب می‌شوند حتی به آن تصویر رویایی، نزدیک هم نشویم. گاه رضایت چندانی از وضع کار و زندگی خود نداریم و شنیدن گزاره‌هایی از جنس «قانون جذب»، «رموز موفقیت»، «خوشبختی در 24ساعت» و این‌دست عبارت‌ها هم بیشتر کلافه‌مان می‌کند.

واقعیت این است که شغل‌های رویایی بیش از آنکه پیدا شوند، «خلق» می‌شوند؛ بنابراین با جست‌وجوهای مرسوم به دست نمی‌آیند. « مدل کسب‌وکار فردی» ابزاری تصویری، نوآورانه و قدرتمند است که به افراد کمک می‌کند تا واقعیتِ[...] بیشتر ...