کارشناس منابع انسانی کیست؟سمیه8 شهریور, 1401اگر شرکت شما دچار مشکلاتی اعم از مدیریت روابط کارمندان با کارفرما و استخدامهای اشتباه و ضعف در استراژی برای ... ادامه مطلب
راههای شبکه سازیSoheil23 تیر, 1401راه های شبکه سازی چیستند؟ متوسط زمان مطالعه: ۴ دقیقه آیا تا به حال توجه کردهاید که برخی از افراد، ... ادامه مطلب
مدیریت مکالمات دشوارSoheil23 تیر, 1401همهی ما در طول زندگی با مکالمات دشوار مواجه شدهایم و همهی ما از مواجه شدن با آنها گریزانیم. به ... ادامه مطلب
۱۰ توصیه برای ارتقا شبکهی ارتباطی شغلی خودSoheil23 تیر, 1401وقتی پای شغل شما وسط میآید، این ضربالمثل قدیمی به نظر مصداق پیدا میکند:« مهم نیست چه چیزی بلدید، مهم ... ادامه مطلب
کار تیمی چیست و چه فوایدی دارد؟Soheil23 تیر, 1401یکی از عواملی که به شما کمک میکند در کار تیمی عملکرد موفقی داشته باشید، شناخت نقش تیمی خود است. ... ادامه مطلب
۶ استراتژی برای مدیریت تعارضSoheil23 تیر, 1401در هر تیمی، حتی تیمها و گروه های بسیار کوچک نیز احتمال بروز اختلاف و تعارض میان افراد امکانپذیر است لذا نیاز به ... ادامه مطلب
راهکارهایی برای مدیریت تعارضSoheil23 تیر, 1401راهکارهایی برای مدیریت تعارض متوسط زمان مطالعه: ۳ دقیقه گاهی در کار تیمی شرایطی پیش میآید که نظر شما با هم تیمیتان ... ادامه مطلب
۷ مرحله برای ایجاد روابط تیمی معنادارSoheil23 تیر, 1401به عنوان یک رهبر، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که تیم شما از همکاری با شما لذت میبرد. ایجاد ... ادامه مطلب
چگونه با افراد ارتباط موثر برقرار کنیم؟Soheil23 تیر, 1401چگونه با افراد ارتباط موثر برقرار کنیم؟ متوسط زمان مطالعه: ۵ دقیقه داشتن ارتباط موثر در زندگی شخصی و کاری ... ادامه مطلب
مسئولیتپذیری چیست؟Soheil23 تیر, 1401مسئولیتپذیری چیست؟ مسئولیتپذیری یکی از مهمترین ویژگیهای هر فردی است و تاثیر بسیار زیادی در نوع نگرش دیگران نسبت به ... ادامه مطلب
۹ راهکار برای تصمیمگیری درستSoheil23 تیر, 1401انسانها همیشه و در هر زمینهای تصمیمگیری میکنند و میخواهند که تصمیمگیری درستی داشته باشند، این تصمیمات خواه دربارهی کوچکترین ... ادامه مطلب
مبانی کیفیت تصمیم گیری یا Decision QualitySoheil23 تیر, 1401مبانی کیفیت تصمیم گیری یا Decision Quality متوسط زمان مطالعه: ۳ دقیقه اگر شما فردی پرمشغله باشید، احتمالاً برایتان بارها ... ادامه مطلب
اهمیت اعتماد در محیط کارSoheil23 تیر, 1401وقتی صحبت از عملکرد کارکنان در سازمان به میان میآید، ایجاد حس اعتماد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید ... ادامه مطلب
چرا زبان بدن در محیط کار مهم است؟Soheil23 تیر, 1401چرا زبان بدن در محیط کار مهم است؟ سبک نشستن یا تُن صدای شما چه معنایی دارد؟ وقتی که دستها ... ادامه مطلب
رمزگشایی زبان بدن افراد دیگرSoheil23 تیر, 1401تصور کنید که برای مصاحبه شغلی وارد شرکتی شدهاید و در اتاق جلسه منتظر فرد مصاحبهکننده هستید. در طول چند ... ادامه مطلب
۸ گام برای گوش دادن موثرSoheil23 تیر, 1401گوش دادن موثر ، کلید برقراری روابط کاری عالی و رسیدن به درک متقابل است. در جامعه امروزی با همه امکانات ارتباطی ... ادامه مطلب
۱۶ نکته برای روز ثبت نام دانشگاهSoheil23 تیر, 1401این روزها افراد زیادی منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی هستند. از طرفی با اعلام نتایج کنکور کارشناسیارشد نیز گروه ... ادامه مطلب
۷ راه برای شروع مکالمه موثرSoheil23 تیر, 1401مکالمه موثر ، به عنوان یک سازه اجتماعی، همچون بلوک ساختاری در ایجاد و حفظ روابط عمل میکند. همچنین به عنوان ... ادامه مطلب
هوش شناختی و هوش هیجانی چه تفاوتی دارند؟Soheil23 تیر, 1401اگر تفاوت میان ضریب هوشی (Intelligence Quotient) و هوش هیجانی (Emotional Intelligence) را نمیدانید یا فکر میکنید ضریب هوشی یا ... ادامه مطلب
مهارت نرم چیست؟Soheil23 تیر, 1401مهارت نرم به مجموعه مهارتهایی مثل گوش دادن، آداب معاشرت مناسب، مدیریت استرس، کار گروهی، رهبری، توانایی الهامبخشی و شجاعت ... ادامه مطلب