افتتاحیه دوره شتابدهی جدید شتابدهی بانا

*کسانی که روی آینده خودشان سرمایه گذاری می کنند*

آیین افتتاحیه دوره جدید شتابدهی دانشجویان شتابدهنده بانا روز دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ در ساختمان نوآوری و فناوری دانشگاه الزهرا برگزار شد.

در این رویداد که به منظور معرفی برنامه ۹۰ روزه شتابدهی به متقاضیان حضور در این دوره و آشنایی آن‌ها با یکدیگر و فرآیندی که قرار است در طول مدت حضور در شتابدهنده بانا بگذرانند برگزار شد؛ در کنار ایجاد فرصت برای صحبت تلنت‌های تازه وارد و فراهم کردن شرایط آشنایی آن‌ها با یکدیگر؛ مسئولان شتابدهنده فعالیت‌های یک ساله بانا را تشریح کردند و در ادامه به جزئیات فعالیت سه ماهه دانشجویان در این دوره شتابدهی اشاره کردند.

یکی از بخش‌های جذاب این رویداد ارائه‌ی دلآرام رنجبر و وحید مطیعیان بود که به عنوان تلنت‌های فارغ‌التحصیل، تجربیاتشان در بانا را با حضار به اشتراک گذاشتند و از فراز و نشیب کار در بانا و تاثیراتش بر روند زندگی حرفه‌ای خود صحبت کردند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه تحویل پروژه شناخت نواحی نوآوری در دنیا و تحلیل ناحیه نوآوری شریف به جناب آقای مهندس مجید دهبیدی‌‌پور بود. تارا امامی مدیر پروژه بانا درباره فرایند تهیه و تدوین این گزارش، اطلاعاتی را در اختیار حاضران قرار داد. این پروژه که توسط یکی از تیم‌های شتابدهنده بانا متشکل از مدیر پروژه و تلنت‌های متقاضی حضور در دوره شتابدهی انجام شده، در قالب کتابی با حدود 500 صفحه‌ آماده انتشار شده است.

بعد از این معرفی مختصر بانا، دو نفر از تلنت های دوره های قبلی، دلارام رنجبر و وحید مطیعیان، در مورد تجربه هاشون توی بانا صحبت کردند و از تغییرات در حین انجام پروژه شون گفتند. بعد از این انتقال تجربه کوتاه، یکی از مدیر پروژه های بانا، تارا امامی، در مورد محتوا و نحوه ی انجام پروژه ی ناحیه نوآوری ارائه ی کوتاهی داشت و گزارش نهایی این پروژه به مهندس دهبیدی پور، رئیس پارک علم و فناوری شریف و کارفرمای این پروژه تحویل داده شد.

همچنین مهندس دهبیدی‌پور ضمن توضیح درباره ضرورت انجام این پروژه، کاربردهای آن برای پارک علم و فناوری شریف را توصیف کردند.
در ادامه آرش صادقیان یکی از مدرسان دوره شتابدهی بانا سعی کرد در برنامه‌ای 30 دقیقه‌ای تلنت‌های جدید را با مفاهیمی که در این دوره با آن‌ها عجین خواهند بود در لباس طنز و در قالب استندآپ کمدی آشنا نماید.

حسن ختام رویداد پذیرایی و ایجاد فضایی برای شبکه سازی شرکت کننده ها بود.
علاقمندان به حضور در دوره های شتابدهی شتابدهنده بانا می توانند در اینجا پیش ثبت نام کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .