مقدمه

این دوره سه ماهه برای دانشجویانی تدارک دیده شده است که می‌خواهند برای آشنا شدن با افراد مناسب، دریافت پیشنهادات کاری جذاب و بدست آوردن موقعیت ویژه خودشان در اکوسیستم کارآفرینی ایران، شانس خود را افزایش دهند.

اکوسیستم کارآفرینی چیست؟

اکوسیستم به افراد، سازمان‌ها و نهادهایی اشاره می‌کند که با یکدیگر در ارتباط هستند و از هم تاثیر می‌گیرند. در واقع نهادهای حامی کارآفرینی مانند مراکز کارآفرینی، شتابدهنده‌های استارتاپی، مراکزرشد، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، مراکز نوآوری، استارتاپ استودیوها، پارک‌های علم و فناوری و همچنین دانشگاه ها، کارآفرینان، رهبران اجتماعی و … همگی از اجزای یک اکوسیستم کارآفرینی هستند که برای هم افزایی و پرورش کارآفرینان موفق تلاش می کنند.

چگونه می‌توانیم وارد اکوسیستم کارآفرینی بشویم؟

از آنجایی که این محیط پویا، پر از اطلاعات جدید و به سرعت درحال تغییر است، روش‌های مختلفی برای ورود به آن و شروع فعالیت وجود دارد. شما می‌توانید به عنوان یک فرد صاحب ایده، از برنامه‌های حمایتی استفاده کنید و ایده‌تان را پرورش بدهید. می‌توانید به عنوان یک نیروی کار ماهر، در قسمت‌های مختلف این اکوسیستم، فعالیتی تازه را شروع کنید و تاثیری مثبت بر محیط پیرامون خود بگذارید یا می‌توانید به عنوان یک جستجوگر و محقق، با اجزای مختلف این اکوسیستم آشنا بشوید و درباره یکی از چالش‌های موجود در آن، کار مطالعاتی تعریف مساله و ارائه راه حل داشته باشید.

شتابدهنده بانا چه کاری برای اکوسیستم کارآفرینی انجام می‌دهد؟

ما در طول یک دوره شتابدهی سه ماهه، تلاش می‌کنیم تا به شما کمک کنیم به عنوان یک نیروی کار ماهر در یک محیط شبیه‌سازی شده، در رفع یکی از چالش‌های موجود در اکوسیستم، کار واقعی انجام بدهید و خودتان را در فضایی با ریسک کنترل شده محک بزنید. در طول این دوره شما از آموزش‌های کافی برای آشنایی با استانداردهای کار در دنیای حرفه‌ای، بهبود توانایی کار تیمی و ایجاد تغییرات مثبت بهره‌مند خواهید بود و می‌توانید به بخش‌های مختلف این اکوسیستم دسترسی دانشی داشته باشید و برای جلسات مصاحبه کاری در این فضا آماده شوید. همچنین مشاوره‌های فردی یا گروهی در طول دوره شتابدهی می‌تواند شما را نسبت به خطاهای متداول در این اکوسیستم آگاه کرده و سرعت رسیدن شما به هدفتان را افزایش می‌دهد. در پایان، خدمت معرفی مستقیم شما به فرصت‌های کاری (پاره وقت یا تمام وقت) در این اکوسیستم که بیشترین هماهنگی را با علائق و مهارت‌های شما دارد، جمع‌بندی دوران شتابدهی خواهد بود.

ثبت نام در دوره شتابدهی

این خدمات در قالب سه طرح جداگانه در چرخه زمستان ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با انتخاب خدمات موردنیازتان در قالب یکی از این سه طرح، یکی از مناسب ترین افراد جدید و تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی کشورمان باشید.

مهلت ثبت‌نام با تخفیف تا ۳۰ دی ماه تمدید شد.

ردیفنام طرحخدمات دریافتیمدت زمان طرحهزینه طرحتخفیف تا ۳۰دی ماه
آموزش مقدماتیآموزش پیشرفتهانجام پروژه واقعیمشاوره گروهیمشاوره فردیمعرفی به فرصت‌های شغلی
۱Junior***سه ماه (۹۰ روز)۳،۱۵۰،۰۰۰ تومان۱،۸۹۰،۰۰۰ تومان
۲Senior****سه ماه (۹۰ روز)۵،۸۵۰،۰۰۰ تومان۳،۵۱۰،۰۰۰ تومان
۳Expert******سه ماه (۹۰ روز)۹،۷۵۰،۰۰۰ تومان۵،۸۵۰،۰۰۰ تومان

*در صورت ثبت‌نام گروهی(حداقل 5 نفر) می‌توانید از 60٪ تخفیف بهره‌مند شوید. لطفا قبل از ثبت‌نام گروهی با دفتر شتابدهنده بانا تماس حاصل فرمائید.

**در طول دوره شتابدهی، فعالیت‌های شما برای رسیدن به بهترین نتیجه، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. در پایان این دوره سه دانشجوی برتر انتخاب شده و تمام هزینه‌ی ثبت‌نام به ایشان بازگردانده خواهد شد.

ما می‌خواهیم هر خروجی شتابدهنده بانا، یک بانی تغییرات مثبت در اکوسیستم کارآفرینی کشورمان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .